#flavlive11

Afgelopen vrijdag naar tweetmeet #flavlive11 geweest. Een kort "gekleurd" verslagje.

Ik ging samen met @NordicBlends, voor het eerst dat ik haar IRL zag. Veel te koud aangekleed, omdat ik het in 2009 zo warm had in mijn wollen jurk. Maar het zal verder niemand opgevallen zijn dat het vest totaal niet paste bij de rest van mijn outfit. De locatie was, buiten de temperatuur, goed geslaagd. Het maakte op mij een gezelligere, gemoedelijkere indruk dan voorgaande keer. De stands waren erg klein, maar daardoor misschien wel zo toegankelijk.

Schoenkadootjes gescoord bij @Madeliefke_nl en @StuStationery
En wow, onvoorstelbaar dat @Madeliefke_nl alles zelf haakt, wat een hoeveelheden!

Al meer dan 20 jaar niet meer gehaakt, dus een haakworkshop gevolgd bij @Haakt. Nu weet ik weer hoe de stokjes en dubbele stokjes moeten. Het resultaat, 4 bloemetjes, hangt aan de sleutelhanger van oudste. En zondag, mistige zondag, heb ik nog 6 bloemetjes gehaakt, en dochters handwerkles gegeven.

Na meer dan 10 jaar eindelijk @Hartendieftweet weer eens IRL gesproken. Wat heeft ze weer prachtige producten. Mama's met kinderen > 12 jaar moeten Hartendief wel kennen. Ze is de initiator van de prinsjes en prinsesjesrage eind jaren '90 geweest. Prachtige speeldoosjes van zachte velours met een papiermaché gezichtje maakte ze o.a. toen.

Tegenwoordig maakt ze sprookjesachtig mooie lampen.

En een kaasrasp-egel gescoord van Koziol. Had ik uiteraard niet nodig, maar ja, dol op egels.

Verder @larienet en @joycevandepas gespot. Maar die waren veels te druk bezig om een praatje te maken. @Laulicious_NL jammer genoeg niet gezien. En misschien nog wel meer niet, de namen van de webwinkels/twitteraccounts stonden niet allemaal even herkenbaar op de stands.

Uiteraard was er veel meer! Lees er meer over op Flavourites blog.

Nee, zelf zal ik nooit gaan staan op #flavlive11. Mijn producten lenen zich daar niet voor, het zijn geen hebbedingen, het is een specifieke doelgroep (scholen, kinderdagverblijven, ouders met kinderen van 4-8 jaar) en bovenal, om uit de kosten en uren te komen moet je dan toch ruim € 1000,- per dag omzetten, dat lijkt me niet realistisch. De enige reden dat ik wel getwijfeld heb is dat het enorme boost voor je PR is. Maar goed :-)