De klant is koning

Hieronder tekst van het mededelingenbord van naamverwijderd.nl. Normaliter schrijf ik blogpost zelf, maar deze teksten zijn zo uniek en origineel dat ik ze vast wil leggen voordat ze verdwijnen.
En ik wilde iemand gisteren verwijzen naar deze pagina, maar moest zolang zoeken dat ik het maar gelijk vastleg in dit blog.

Overgenomen van de webwinkel naamverwijderd.nl (leuke producten hebben ze!)
"Wij gaan onze met bloed zweet en tranen de zaak opgebouwde zaak waar we zo trots op zijn na tropen jaren wegens omstandigheden o.a. ziekte, drukte, personeelsgebrek en bij gebrek aan voldoende bestellingen de minder goed lopende hobby afdelingen afbouwen, andere afdelingen juist opbouwen. Dit kan even duren en voor wat vertragingen zorgen..

U ontvangt als U besteld heeft nog de betreffende artikelen danwel als U volgens de voorwaarden geanuleerd heeft Uw geld zodra wij dit terug kunnen betalen retour. Het kan zijn dat dit wegens het momenteel even drastisch teruglopen van de inkomsten en voorlopig nog doorlopende vaste kosten bij (deels)stoppen door overmacht wat verlaat of in een regeling zal moeten gaan geschieden. Bepaalde afdelingen die naar verwachting nog kunnen gaan lopen gaan wij proberen verder uit te bouwen (of proberen wij te verkopen / elders onder te brengen ( vandaar ook dat de website nog in de lucht blijft, anders is ze onverkoopbaar en kunnen we de wel (naar vverwachting toekomstig beter) lopende afdelingen / artikelen niet verkopen of uitbreiden en kunnen we U weer niet terug betalen. En mensen moeten alle info rond bestelde artikelen en voorwaarden op de website nog kunnen raadplegen,)) zodat wij hopen daaruit uiteindelijk voldoende inkomsten te kunnen genereren zodat wij U alsnog netjes kunnen leveren danwel terug kunnen betalen. Dit kan allemaal echter enige tijd in beslag gaan nemen.

Wij bieden onze oprechte excuses aan.

Wij proberen iedereen persoonlijk aan te schrijven en/of te beantwoorden. Mocht U (eerder) geen bericht hebben ontvangen dan zijn we er of nog niet aan toegekomen U te berichten danwel te beantwoorden, of is Uw mail niet goed aangekomen, of over het hoofd gezien, of in een verkeerde map terecht gekomen (b.v. berichten die door de pc per abuis automatisch als SPAM worden bestempeld en automatisch worden verwijderd) of bij een storing verloren gegaan, wij verzoeken U dan nogmaals te mailen met vermelding van Uw ordernummer. Ook kan het zijn dat wij nog gewoon bezig zijn Uw bestelling af te wikkelen omdat het artikel reeds binnen is of reeds besteld is bij onze leverancier en we het dus nog binnenkort U kunnen leveren.

U kunt afwachten of U de bestelling geleverd krijgt danwel zodra mogelijk Uw geld retour of dat er een regeling komt of wordt voorgesteld. Wij verwachten in principe na Uw eventuele annulering volgens de voorwaarden binnen 30-60 dagen Uw geld te kunnen retourneren, behoudens situaties van overmacht. Dan stellen wij U een regeling voor, maar dit is naar de gunstige verwachting hoe het er nu naar uitziet niet nodig.

Wij hopen op Uw begrip.

Onze excuses voor het ongemak. team naamverwijderd.nl

~Tijdens de school vakanties hebben wij ook vakantie, een enkele keer tussendoor. (U kunt dan wel bestellen. Mails worden mogelijk pas na geruime tijd of na de vakantie beantwoord. )

~Encaustic startsets waren tijdelijk niet leverbaar en zijn binnenkort weer leverbaar, onze leverancier heeft een andere leverancier gevonden.

~Door b.v. personeelsgebrek, ziekte, drukte en verschillende omstandigheden kan het soms iets langer duren voor Uw mail wordt beantwoord en/of Uw bestelling wordt geleverd. Het kan ook voorkomen dat er voor een bepaald artikel tijdelijk te weinig belangstelling bestaat zodat we even moeten wachten op voldoende bestellingen voor een bepaalde leverancier. Zie de voorwaarden. We proberen dit dan altijd weer z.s.m. in te lopen. Graag Uw begrip hiervoor. Excuses voor het ongemak.

~Let op ; Vlak voor de grote vakantie waren wij ook even door omstandigheden gesloten. Wij konden door een groot defect niet bij onze mail, nu na data recovery nog niet of moeizaam bij een deel. Zodra alles weer functioneert en we weer zijn ingelopen ontvangt U antwoord op Uw eventuele mail. Bestellingen worden mogelijk door dit en de vakantie van ons en onze leveranciers wat later afgeleverd. De storing is voor ons ook puur overmacht. Alles wordt al duurt het soms iets langer netjes opgelost. We hopen op Uw begrip.

Excuses voor het ongemak !

~Onlangs zijn er ook verschillende kpn storingen en een grote xsm storing bij onze internet en telefonie provider geweest. Dit komt af en toe helaas voor, wij zijn dan telefonisch niet of beperkt bereikbaar, en mail is bij de xms storing verloren gegaan.
~Door een complete computer / systeem crash zijn eerder ook een keer mails en bepaalde gegevens verloren gegaan. Wij verzoeken U bij een klacht of mededeling deze opnieuw te mailen ;

Excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet, team Naamverwijderd.nl"